JOM FOLLOW ME

Monday, November 9, 2009

" Seindah Butterfly " Giveaway -Kategori A


SYARAT2 SAH PENYERTAAN...
Jadik FOLLOWER blog ni dan blog sponsor (done)
Masukkan kami lam BLOGLIST kowang (done-blog sponsor in my shopping and collection and your bloh in my friends blog list)
Letak BANNER yg Puan Mai dah tulun buat diatas kat entry dan sidebar blog kowang dan link ke entry ni (done)
Buat entry lam blog kowang dgn hanya menggunakan tajuk "Seindah Butterfly" Giveaway Kategori A (done)
Upload hanya SEKETUL gambar kawen kowang yg sgt sweet......

Pastu cerite kisah menarik petame kali bertemu ngn hasben/wife kowang ker atau tatkala cinta stat berputik ker, ok! (mane yg lbh menarik)

Kenangan first time kami bertemu di kampus (1st semester),Pada masa tersebut, saya merupakan perempuan tunggal dalam kelas tersebut yang dihadiri lebih kurang 40 lelaki. Pada mulanya saya tidak disukai oleh husband saya kerana dia memang mengharapkan kelas tersebut hanya di hadiri oleh kaum lelaki sahaja, berbeza dengan saya yang biasa menghadiri kelas yang dihadiri oleh ramai lelaki semasa menyambung pelajaran di peringkat sijil dahulu.. Ini mungkin kerana corse yang saya ambil memang dikuasai oleh kaum lelaki.

Nak dijadikan cerita tu, makin dia tidak sukakan kehadiran saya,dah jodoh agaknya,semakin itulah kami disatukan dalam study group yang sama,nak taknak, segala discussion,assignment dan presentation perlu dilakukan bersama2.Mengimbau kenangan tersebut memang mencuit hati, maklumlah pada masa tersebut, masing2 dengan ego sendiri tapi itulah semakin rapat, kami lebih memahami antara satu sama lain,lebih nampak banyak kebaikkan daripada keburukan, dari kurang suka, makin bertambah sayang, daripada kawan, beralih ke kawan baik, dan siapa sangka, kini, beliau bergelar suami pula, dan kini kasih sayang kami semakin erat ditambah pula setelah dikurnikan buah hati tersayang, Qaseh Nur Alya Syuhada 1 tahun ,2bulan.

Make sure insan lam gambar adalah hasben/wife anda, ok!! (of corse)

Kowang jugak dipersilakan untuk menerjah blog sponsor dan di entry anda nnt bgtau 3 shawl yg kowang minat. Mane tau powan eila terharu lalu diberinye ketiga2 itu kepada pemenang
3 shawl yang diminati dalam blog tersebut ialah....FUhh...semuanya shawl dalam tu cantik2tapi yang betul2 buat mataku tertarik

1)shawl code swirl-black(swirls)

2)selendang siti (yang warna hitam tu..)

3)Cute Polka dot warna CP pink tu, memang sempoi sekali..

Tinggalkan link entry kowang lam comment box entry ni. (done)

Tarikh luput : 06 / 12 / 2009
Hadiah disponsor oleh :
EILA http://khayra-beauty-shoppe.blogspot.com/


&
Ole-ole dari Abu Dhabi


2 comments:

Irma Omar said...

salam..
sowi la awak..terkebil2 mate sy carik awk kat follower box..yg mane 1 yek...:B
tulun reply kot shout box blog sy pun ok yer

Irma Omar said...

ok, gudlak yer...;)