JOM FOLLOW ME

Monday, February 6, 2012

KERJA .. KERJA.. KERJA

Cuti Maulidurrasul dan Thaipusam ni nampaknya ku tak cuti ler jawabnya.. banyak kerja lagi yg perlu di settlekan.. hmmm..rindu kat anak2 dan suami yang cuti dan berada di rumah..
Cam nilah kitorg ni susah nak spend masa cuti bersama2.. kalau dapat pun 1 hari kami akan spend dengan balik kampung.. mana taknya itu jerlah peluang pun nak balik kampung pun..syukur alhamdulillah..nasib kampung2 kami dekat.kerana masa begitu terhad... Jarang dapat spend cuti bersama suami dan anak2 di umah sendiri.. Bila sorg kerja, sorg cuti.. Gitulah sebaliknya...takperlahkan.. asalkan bahagia yer tak?

Kami begitu bertuah , kadang kedua ibu bapa kami singgah dan datang ke rumah. Syukurlah dapat keluarga yang penyayang dan caring.Thank ibu ayah, mak .. abah... adik beradik ku semua..

Hahaha.. dan lagi berposing sambil snap gambar board dan unit yang failed...hahahah
Emh.. macam hari ni teringat rasa nak balik Taiping sebab abgku dari Shah Alam turun ke rumah ibu.. tapi apakan daya tak dapat jugak coz busy.. Tapi abg dan kakak iparku mmg memahami.. dia datang jugak tido d umah..terubat rasa rindu..
Kerja yg x sudah
kerja.. kerja.. kerja
Ni lah meja aku.. hihii... dan lg update blog sementara unit under testing.. kih kih
-Qaseh Kita-

No comments: