JOM FOLLOW ME

Tuesday, October 13, 2009

Makan KFC

Hari Ahad yang lalu, aku kerja ..jadi tinggallah dua beranak ni, apa lagi babah Qaseh bawaklah Qaseh gi akuarium kat Batu Maung tu gi tengok ikan, penyu....
So petangnya, dorg ni ambiklah aku dari tempat kerja dan babah blanja makan kFC.


Sementara tunggu babah gi order makanan, mama bawak Qaseh gi tempat mainan, nilah pun yang paling disukainya...

Seronok lah dia

Naik kuda pulak

Camne tu Qaseh...

Tau jer dia menggayakannya

Main gelongsor lagi ...

Dah basuh tangan...jom kita makan...

Wah, macam2nya abah order..
Xmeal untuk babah
flavor roaster wing, cheesy wedges untuk mama, babah dan qaseh
kFC snac plate untuk mama
order punya banyak , makan tak habis..kena bawak balik lah jawabnya..
Tengok tu Qaseh makan Cheesy wedges..

X meal babah

Bismillahirrahmanirrahim

Aaaaaaaaummmmm..

Comotnya anak mama ni...

2 comments:

Intan said...

Pandainya dia mamam. Makin kiut lah qaseh skrg nie...lama tul aunty tak singgah blog qaseh ye :)

chugie said...

Salam kenal..

cumelz nye anak awk ni.. pipi die mmbam2 lak tu, geram je..