JOM FOLLOW ME

Monday, September 14, 2009

Contest Wansteddy:love teddy bear











Contest ini aku buka bermula 10 september hingga 15 oktober 2009. Lama jugaklah sebab aku tak pasti bila aku balik ke Kuala Lumpur. Risau aku masih bercuti di Sabah atau Perak maka jalan selamat aku lanjutkan tempoh contest. Jika berlaku sebarang pindaan tarikh akan aku beritahu kelak.
Syarat-syarat wansteddy contest....
1. Jadi follower wansteddy.Done
2. Taruk link blog wansteddy kat bloglist anda.Done
3. Tepek banner contest wansteddy kat sidebar blog anda.Done
4. Sediakan satu n3 yang bertajuk contest wansteddy: love teddy bear.Done
5. Adakah anda meminati teddy bear? Berikan jawapan ya atau tidak.
Ya..
6. Tepek gambar mana2 gambar anda atau ahli keluarga anda yang paling anda sukai. Tak kisah la gambar masa kecik mahupun gambar terkini. Pastikan gambarnya jelas. Anda dialu-alukan meletakkan gambar bersama teddy bear (tiada paksaan).Done


















7. Ceritakan kenapa anda sukakan gambar tersebut.
Saya amat sukakan gambar ini kerana dia amat menyayangi Teddy Bear nya dan yang paling penting dia nampak begitu "cute" skali bila bersama Teddy Bear nya.Ini adalah gambar our lovely daughter "Qaseh" berumur 1 tahun bersama Teddy Bear hadiah daripada anak perempuan emak pengasuhnya.Qaseh amat pandai menjaga barang-barangnya sehinggakan tidak benarkan sesiapapun menyentuhnya,sekiranya disentuh barangannya dia pasti akan menepis tangan orang tersebut daripada memegang barangannya.Dan saya juga berasa seronok melihat dia bermain dengan Teddy Bearnya kerana ia melambang Qaseh seorang yang penyayang walaupun agak "chengir" kata orang utara,seolah-olah dia sudah tahu menghargai hadiah dan keikhlasan pemberinya.

5 comments:

Wansteddy Tales said...

okes mummy qaseh, lulus :)
good luck yep

ps: comeynya qaseh wit teddy bear. sama debab sama comey ;)

Wansteddy Tales said...

okes mama qaseh. LULUS ;)
good luck yep!

mamapp said...

bulatnye pipi qaseh rasa nak cubit2 je hihii

BabyIntan said...

Amboiii qaseh...cute nya dia posing ngan teddy tu :)

Muah muah cikit kat dia!

Alimaz-Kembara Terasing said...

pengalaman melahirkan anak hanya org pompuan ja yg merasai....syahdukan...mmg sakit tapi bila kita tengok anak selepas dilahirkan hilang terus segala sakit...betul tak....tadi kami call tak dak jawapan...saja nak cakap dengan anis rindu plak lama tak sembang....ym ada problem sikit....anyway selamat hari raya maaf zahir dan batin dari kami sekeluarga....kami ada kad raya untuk anis sekeluarga...amik la kat blog kami tu kalau sudi....