JOM FOLLOW ME

Tuesday, September 22, 2009

BERKERJA RAYA 2009







Sedihnya berkerja di hari raya








Nampak cam tak sedih kan?
dalam hati sapa yang tahu...
Rindunya kat ibu ayah wp baru jer jumpa dua hari lepas



Banyak board kena troubleshoot




Usha blog diagram dulu..






Troubleshooting time...
tak fix2 lagi ni...otak kat kampung..














Tengah2 aku buat kerja ni, sedih ni..ada jugak orang buat lawak

3 comments:

CatlinaFly said...

lah..kene lerja?mesti tak best kan..anyway...selamat hari raya & maaf zahir & batin...

QaSeH KiTa said...

apa nak buada, dah tugas, tapikan tahun depan tak mau lah macam ni lagi...kesian kat Qaseh...

Tie's journey said...

kesian2...tapi aku tengok gambo cam lawak pun ada..aku lagi kesian kat orang yang tangkap gambo tu mesti kes pakso!! sapo dia lah agaknya