JOM FOLLOW ME

Thursday, August 27, 2009

BATU FERINGGI, TANJUNG BUNGAH














Seminggu sebelum menyambut bulan ramadhan, kami habiskan hujung minggu dengan berjalan-jalan , tenang-tenangkan fikiran..












Tenang dan damainya rasa dapat menghabiskan masa hujung minggu bersama orang tersayang...



Luaskan laut sayang...
Syoknya angin laut...

Posing lagi.....


Japgi kita gi tengok snake show..
Wah...ramai gak pelancong tengok snake show

Qaseh, abah panggil...

Cak..

Ayang, nak naik kuda ker kejap lagi??Tapi cuaca agak panas lah..


Watersport,Batu Feringgi

Miami Beach Baywatch Tower
Abah, nak mandi laut...
Nak ikut mana yer?

Jom makan rojak dan jagung bakar di pantai MIAMI, Penang


















Abah, Qaseh nak aiskrim lagi....

Tengok...monyet yang dapat.dah memang namanya rezeki monyet tu agaknya..
MORAL dari kes ni, kalau gi Taman Bunga Penang, janganlah bawa makanan, nanti monyet tu kejar selagi tak dapat.
Tapi hairan jugakkan, stall orang yang berniaga buah dan airkrim kat pintu gate depan tu tak pulak kena serbu dengan monyet2 ni...heran????
Posing dulu...
Qaseh...seronoknya naik basikal..

















Tenangnya rasa bila tengok macam2 jenis pokok dan bunga..

















Bunga ni pun cantikkan



















Snap ayang..


















Antara bunga-bunga yang ayang snap..

Kesian dahagalah pulak budak manja ni...kita minum dulu..


















Mama...bestnya duduk atas belakang abah..

Qaseh dah boring naik basikal, naik atas belakang abah pulak










Qaseh: habis dah round taman bunga...

4 comments:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

salam mama qaseh...

wow best jln2...

huhuhuhuhu

iedaLUVsham said...

huhuu!!! bestnyer jenjln! lame doh ieda tak g ke penang tp penang ttp beshh!!! suke lepak kat area bt freghi =)

alimaz said...

salm...huhuhu bestnyer...kami malas nak bawak jenjalan sangat gerun....tunggu reda sikit la virus tu.....comei dia....qaseh jangan lupa mintak adik kat mama yer....hheheheh jangan mare....

white rabbit said...

comeynya qaseh..mcm anak mat saleh..putih gebuss gituu..heehehhe..sok besar jadi anak dara meletowppp.hehhehe..mmuahh dari mummy rayyan