JOM FOLLOW ME

Tuesday, August 25, 2009

Dayang's Giveaway....
















Giveaway ni adalah anjuran blog http://dmasyri.blogspot.com/ .Beliau akan menggunakan Mr. Random Generator untuk memilih pemenang
Tarikh tutup pada 31 Ogos 09
Kepada rakan2 blogger yang lain, jangan terlewat tau.
Kalau diberi peluang untuk dapat giveaway ni, saya sukakan cross stitch patterns.. sejak dari kecil lagi saya memang meminati hiasan cross stitch patterns dan dan barangan hasil dari mengait dan harapan saya pula minat ini akan turut dapat dikongsi oleh anak 2 saya nanti.
Dayang, barangan yang u jahit ni memang menarik , dan boleh menarik perhatian kanak-kanak. Lihatlah dengan gambar haiwan, abjad dan warna yang ditonjolkan pasti menarik perhatian sesiapa sahaja terutama yang meminati jahitan ini.
Kalau dapat kat anak saya (Qaseh-11 bulan), pasti dibeleknya.. kerana apabila diberikan buku atau barangan dengan bercorak timbul dan warna yang menarik pasti lama dikaji dan disentuhnya...
Untuk pengetahuan Dayang, saya pun dah add as your follower and kept your blog as a friend.
Kepada rakan yang lain, jomlah join...rugi tak join tau..

No comments: