JOM FOLLOW ME

Friday, May 23, 2014

KELAHIRAN MUHAMMAD ADAM MUADZ BIN MUHAMAD HAFIZD

 Time ku tulis tinta, ini adam Muadz telah pun berusia  6 bulan.. baru sempat ku up kan gambar kelahirannya..
Gambar ni sebenarnya ku dapat drpd fb bondaku , dan kata2 ini ditulis oleh ayahandaku merangkap Tok ayah kepada anak2ku..
ALHAMDULILLAH...SYUKUR KE HADIRAT ILAHI DI ATAS KELAHIRAN SEORANG LAGI CUCUNDA TERSAYANG MUHAMMAD ADAM MUAZD BIN MUHAMAD HAFIZD.SELAMAT LAHIR KE DUNIA ALLAH INI TOK AYAH DAN BAH IBU UCAPKAN KEPADA CUCUNDA ADAM MUAZ...SEMOGA ALLAH LIMPAHKAN SEGALA RAHMAT DAN KEBAIKAN KEPADA CUCUNDA TOK AYAH YANG KE 9 INI....INSYAALLAH....AAMIIN


Adam Muadz 3rd day melihat dunia dan ku baru keluar daripada Wad HDU


Cik puteh @ Dada, pertama kali melawat mama dengan luahan rasa.. SEdihnya tidak terbendung juga rindu pada Cik manis time ni yang di bawah jagaan pengasuhnya mama Ana tidak dapat turut serta.. sebabnya Cik manis terlalu manja dan hanya boleh dijaga olehku dan pengasuhnya.. Dia tidak mahu kepada orang lain.. dan akan moody terutama apabila bangkit dari tidur.Tetapi pada hari ke4 di Hospital suamiku amat memahami bawa juga Cik manis dan pengassuhnya lihat baby baru.. cuma di sini tiada gambar dapat disertakan .tetapi gambaran tersebut sentiasa ada di minda mama.. bagaimana excitednya Sofea first time tgk adaiknya..dicium dan disayangnya..


Cik Puteh di bawah jagaan bondaku .. kerana dia pun ada satu fiil .. cpt moody.. hanya tok ayah dan bah ibu sahaja yg mampu sabar dengan kerenahnya selain ku dan suami... tetapi alhamdulillah kesemua anak2ku.. penyayang, mendengar kata, dan behave.. syukurlah.

Sesi melawat hampir habis..

-Qaseh Kita-

No comments: