JOM FOLLOW ME

Tuesday, October 27, 2009

MENANG ELKEN GIVEAWAY

MENANG ELKEN GIVEAWAY!!!
GIVEAWAY NI DIANJURKAN OLEH http://www.healthydiethealthylife.blogspot.com/

THANKS IQAH!!

TAK SABAR RASANYA NAK GUNA PRODUCT NI!! MESTI BEST!!

MAMA DAN BABAH QASEH DOAKAN SEMOGA IQAH DIMURAHKAN REZEKI, BUSINESS BERTAMBAH MAJU DAN BAHAGIA SELALU!!

Hadiahnya....
BEST GITU!!!

elysyle bOdy basics~

BODY BASICS Rangkaian ELYSYLE Body Basics menggunakan teknologi kapsul 'akua' liposome yang paling maju bersama Ekstrak Alga Mikro Merah Laut dan Biji Labu . Siri penjagaan badan asas ELYSYLE menggunakan pendekatan 3 langkah , iaitu MENYENTAL , MEMBERSIH dan MELEMBAP menampilkan bagi seri kulit yang semula jadi .

BODY SCRUB~ Rawatan pengelupasan lembut dan pembersihan mendalam yang segera .~ Mengikis permukaan kulit yang mati , bintik putih dan kotoran .

BODY CLEANSER~ Membersih secara lembut , menyingkirkan peluh , daki , minyak , debu dan bakteria .~ Keseimbangan pH neutral yang tidak menanggalkan pelindung semula jadi kulit .~ Membantu melembapkan kulit sepanjang 24 jam .

BODY LOTION~ Menghantar lembapan jauh ke dalam lapisan kulit untuk membekalkan mineral dan mencergaskan semula kulit .~ Melicin kulit yang kasar dan tidak rata , mengurangkan iritasi kulit .~ Mengandungi ekstrak biji labu organik untuk melegakan dan menenangkan kulit .

HAND CREME ~ Diperkaya dengan Aloe Vera , lemak koko dan minyak zaitun untuk menenangkan dan melindungi kulit .~ Melembap secara mendalam dan menggantikan kehilangan lembapan .~ Kelembapan kulit dikekalkan sepanjang 24 jam .Price :BODY

Kepada rakan2 blogger yang lain, sekiranya berminat untuk membeli product kesihatan dan product ELKEN dan ingin mencari consultan yang terbaik untuk product tersebut, bolehlah menghubungi beliau di blog http://www.healthydiethealthylife.blogspot.com/ ataupun email ika_cutegurl310189@yahoo.com.my

1 comment:

♥iqah♥ said...

terima kasih kak.
terima kasih lagi sekali.
lepas nih kalau akak nak beli apa2 @ jadi ahli ke , juz infOrm me ya.
:D~