JOM FOLLOW ME

Wednesday, October 21, 2009

I'm YOURS

Contest kali ni adalah anjuran

Sempena
"Ulang Tahun Perkahwinan Beliau Yang Ke-3"
&
" Hari Lahir Suami Beliau yang Ke-25".

Syarat2nya:
1. Just be my Follower (http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/)
& add my link at your sidebar.. (done)
2.Haruslah Add Banner diats di sidebar & di Link-kn dgn
http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/2009/10/contest-im-yours.html (done)
3.Buatkan satu entry bertajuk " Im Yours" (done)
4.Just upload
a) Pic anda+suami (gmbar y paling romantik bg anda),
b) pic di hari p'kahwinan anda(pic y unik)
c)Pic suami anda (Pic b'sahaja, melucukan.dll)
(UP TO U nak pilih kategori a @ b @ c...@ ksemua ktegori.. )
5. Last, ceritakan serba sedikit perihal anda & suami anda/suami anda.. X perlu pnjang2... Just simple2 jer.(cth: pgorbanan suami y xdpt anda lupakan, peristiwa romantik y xdpt dlupakn, k'istimewaan , kali ptama dilamar/mluahkan cinta dll)
~~ape2 sjer y tlintas dhati anda~~
Ikhlasnya,saya berasa amat bertuah kerana mempunyai seorang suami mithali, beliau seorang suami yang sungguh bertanggungjawab,baik hati,amanah dan yang paling saya sukai kejujuran dan kesetiaannya.
Sanggup berkorban apa saja mahupun masa untuk saya dan our lovely daughter,Qaseh.
Tidak berkira dalam segala hal, terutama sekali dalam urusan kerja2 rumah dan menguruskan anak (contoh mandikan,bangun malam bangun membuat susu anak,menjaga anak ketika saya berkerja). Honestly, beliau memang seorang yang ringan tulang sanggup membantu mencuci kain,lipat kain bila dan hobinya memasak, masakkan beliau yang paling saya sukai, mee goreng..Satu lagi kelebihan beliau, beliau memang pandai membuat saya tergelak dan ceria semula waktu saya badmood,Berada disamping beliau memang membahagiakan.
Peristiwa romantik yang tidak dapat dilupakan,ketika first time beliau meluah cinta, banyak kali sebenarnya beliau cuba meluahkan perasaan tapi hanya dengan kiasan dan saya gagal memahami, akhirnya detik 31 Ogos 2003 itulah kali pertama beliau meluahkan cinta dan sehingga ke hari ni beliau masih memegang janji beliau akan menjaga dan membahagiakan saya hingga ke hujung nyawa..So Sweet..
6. Dah siap...just tgalkan link n3 anda di ruangan komen..(done)
7. Tarikh pyertaan diterima 18.10.2009 - 26.11.2009(4.45ptg)
-HADIAH MISTERI MENANTI ANDA-
( Hadiahnya dah di dalam fikiran...dirancang... Tp SURPRISEeeeeee)
- JURI YANG DIPILIH BUKAN DI KALANGAN BLOGGER, X TLIBAT DGN DUNIA BLOGGER...

1 comment:

LYaFRINA said...

salam mama qaseh... TQ cz support contest lya... lya dah tgk..smuanyer ok sgt2... & memenuhi syaratnyer... Tharu mbaca ttg suami mama qaseh, krn itu btl2 m'ingatkan pd suami lya... Ape2 pun gud luck yer.... & be a friend...