JOM FOLLOW ME

Thursday, September 17, 2009

Cupcake Contest "Ibu Emir, I want that cupcakes"

"Ibu Emir, I want that cupcakes!!"

Wah...Contest ni menarik jugak..

Contest ni anjuran http://ibuemirshoppingcentre.blogspot.com/

"Ibu Emir, I want that cupcakes!!"

Its blueberry cupcakes. Confirm sedap..best tu..

Sebelum ni kami belum try lagi merasa dan beli cupcakes tapi mana nak tahu kalau ada rezeki menang contest ni, rugi tak join..Tengok pun dah nak meleleh air liur ni...ish posa lah...heheheh

Antara syarat-syaratnya

1. become my follower and put this website in your bloglist.Done

2. and at anywhere in your entry, just shout.
"Ibu Emir, I want that cupcakes!!"Done

3. Please drop a comment in this post, not at my tagboard yer..Thats all, 2 winners will be based on randomly pick by the Mr. Generator..Done

Contest period: 6 September 2009 -20 September 2009

Contest result: will be announced later

No comments: