JOM FOLLOW ME

Friday, September 11, 2009

HOTEL SRI MALAYSIA


Sajalah hari tu, babahQaseh blanja mama dan Qaseh makan kat hotel sri malaysia sebab hari -hari babahQaseh kerja malam, so kami jarang dapat berbuka puasa bersama.So bila cuti, abah blanja makanlah.. :-)








Selamat berbuka puasa.





Nasriq dan zul pun join skali...

kami berlima lah...





Seronok lah tu anak mama, abah blanja makan...





Tengah makan pun sempat posing... thanks ayang, blanja ma makan..



Antara menunya:
ikan bakar, daging bakar, ayam bakar, sotong masak kunyit, gulai ikan kering dan banyak lagi la..




Sambal belacan pun ada, bermacam2 jenis lak tu,ada jugak ulam2





Ni antaranya bermcam -macam jenis kerabu , ikan masin, telur masin






Pasembor pun best ni...




Mee jawa pun ada










Qaseh yang seronok lebih...ekeke...budak manja x puasa.









Kita minum dulu....








Haha..snap satu gambar kenangan

2 comments:

adda said...

wah sedappnyer.. minta sket boleh??

Intan said...

Amboi qaseh mamam apa tu sayang? Cedap ye...meh aunty nak rasa sikit leh tak?

Best kan shila bab makan2 nie...he he :)