JOM FOLLOW ME

Monday, July 6, 2009

SANTAI TAIPING -4/7/09

Yea-yea dah sampai umah bah ngan tok ayah

4/7/09 - Menu makan tengahari, ikan pari bakar, ikan kembung bakar, ayam bakar,ikan keli bakar, air asam, kuah lemak, kerang rebus,sotong dan udang bakar,masak lemak tempoyak pucuk ubi...sedapnya dapat makan lauk air tangan ibu

Sedapnya ayam bakar,sotong bakar, udang bakar.....

ikan bakar (kembung, pari dan keli)

Ayah...

ayang bakar ikan

tak sabarnya nak makan...
Jom makan

bakar ikan....

Qaseh minum susu, kat luar panas...syoknya minum susu dalam bilik aircon..

Abah teman sat anak abah...mama sediakan makanan....tak sabar nak makan...

Kereta tok, no plat tok ngan no plat kereta ayang terkalih...


Ayah lap motor kesayanganku...motor ni berkembar..pasangannya ada di penang.


Qaseh minum susu lagi....

Qaseh jangan korek2 moto tau...

Ibu dan tok tengok TV sambil bersembang

Qaseh, abah dan mama, gi jalan2.



Gi taman permainan


Taman Tasik Taiping

Posing sat

Posing lagi
Ooooh...Qaseh tunjuk mama, nak kat mama yer....


Sayang anak ulat mama ni......

Jom kita balik yernak, hari nak hujan

Qaseh pun dah ngan tuk

Sayang bucuk2...

Betul2 dah ngantuk anak mama ni...jom balik nak...
Sayang cikit boleh?

Qaseh dah lapar ker?

MAjlis Perbandaran Taiping

Naik Gelongsor
Qaseh pakai baju ni macam Chongsam lah pulak...Rupa dah memang ada dah
Qaseh tengok kawan2 Qaseh berlari yer....
Tak lama lagi Qaseh pulak berjalan yer......mama doakan Qaseh cepat berjalan

:)

Taman Permainan

Taman Permainan di TAman Tasik Taiping





































1 comment:

Yusnarni said...

Kasut Qaseh sama dengan Kasut Naufal...